استودیوی People Can Fly در دومین قسمت از سری ویدیوهای Outriders Broadcast به انتشار جزئیات جدید از این بازی اکشن تیراندازی سوم شخص پرداخت.
در بازی یک Hub وجود دارد که فرایند گفتگو با NPC های مختلف و ماموریت گرفتن از آنها، شخصیسازی کاراکتر و تجهیزات، خرید اسلحه و وسایل جدید و همچنین بخشهایی از داستان در آنجا جریان دارد.
ساخت موسیقی بازی به عهدهی Inon Zur آهنگساز مشهور عناوینی چون قسمت سوم و چهارم Fallout و Dragon Age: Origins است.
▫️کلاس Pyromancer قدرتهایی بر پایهی عنصر آتش دارد و بیشتر به درد مبارزه از فاصلهی متوسط میخورد.
با گشتن در محیطها علاوه بر ماموریتهای جانبی، ماموریت شکار برخی موجودات خاص را هم میتوانید پیدا کنید.
تمام کردن بازی در صورتی که تنها خط داستانی را طی کنید ۲۵ تا ۳۰ ساعت و اگر مایل به انجام دادن تمام ماموریتهای جانبی باشید، تا ۱۰۰ ساعت هم طول خواهد کشید.
بازی Outriders در تعطیلات پایان سال میلادی جاری برای PC و PS4 و PS5 و XOne و Xbox Series X منتشر خواهد شد.
به نظر کارگردان بازی Outriders بازیهای کوتاه نباید قیمت کامل داشته باشند.
مدتی پیش بود که «شان لیدن» مدیر سابق بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی، گفت که با توجه به افزایش بودجهی ساخت بازیهای AAA در سالهای اخیر بهتر است سازندگان باز به سراغ ساخت آثاری خطیتر و با مدت زمان کمتر بروند، اما Bartosz Kmita کارگردان بازی Outriders نظر دیگری دارد.
کمیتا که به عنوان کارگردان در استودیوی People Can Fly روی بازی Outriders کار میکند، معتقد است که بازیهای بزرگ همین حالا هم ارزان نیستند، در نتیجه باید به طور کامل ارزش پولی که مخاطب پرداخت میکند را داشته باشند. کمیتا عنوان کرد که Outriders هم به طور کامل نمایش همین عقیده است؛ یک محصول بزرگ که تمام محتوای آن به صورت یکجا و با قیمت ۶۰ دلار به مخاطب ارائه میشود.
ارسال دیدگاه